Tuesday, March 22, 2011

my loving...korea

hahaha..pe nie...awal2 ag dh gelak...malunye..hihi..korg kenal x penyanyi korea sorang nie..yang mner sllu follow about korean..u all msty kenal..dye nie SHINEE band..nama dye JONGHYUN.. aku minat dye sbb muka dye naughty tau..muka pergh..aku xbla r..dh r pandai nyanyi, pandai men piano, pandai wt lyric r..n cam2..tp kelemahan dye, dye kuat nangis..hahhha..nagis ngalahkan pompuan..kalah aku beb..huhu..tapi aku suka tgk..chumell r..walaupun lam team dye ag ag yang chumell tapi dye telah menambat hati aku..hahha..selain dari muka yang agk naughty tue..muka dye selamba..muka xcam budak skema tau..muka perasan..his voice not bad..klu x xkan ley jd voice lead kowt..klu r dye nie convert islam kn bagus ley aku married ngn dye..hhaaha..tapi pe salahnya..pasang angan2..ner tau kowt ley jadi kenyataan..aku minat giler kat dye nie..siap wt folder pic dye ag..

chumell r tue???

bestnye..klu dye wt gitue kt aku...sexy
byk ag pic dye..tp mls r nk put byk2..

2 comments:

  1. Shinee tu bukan band la fiqatul :D btw, nice blog u've here!

    ReplyDelete
  2. xpe klu bkn band pon..tembak jer..kata kunci dye SHINEE..huhu.. thankz..baru ag kt snie..bru nk merangkak..

    ReplyDelete